Strona główna » Jednostki organizacyjne » Stanowisko » Koordynator ds. finansowych

Koordynator ds. finansowych


Do obowiązków koordynatora ds. finansowych, w zakresie zadań Zespołu oraz jednostek obsługiwanych, w szczególności:

1) organizowanie pracy i kierowanie podległymi pracownikami;
2) opracowywanie i określanie zakresów obowiązków podległych pracowników;
3) prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym przy użyciu komputera                          i profesjonalnych programów, w sposób zapewniający ochronę danych przed niedozwolonymi zmianami, uszkodzeniem lub nieupoważnionym rozpowszechnianiem;
4) kontrola dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i finansowych pod katem ich zgodności z planami finansowymi i zaangażowaniem;
5) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostek obsługiwanych;
6) zapewnienie prawidłowej realizacji zadań wynikających z roli podległych pracowników, planowanie, realizowanie i monitorowanie zadań przynależnych podległym pracownikom;
7) przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących realizowanych zadań;
8) właściwe zabezpieczenie składników majątkowych będących w dyspozycji podległych pracowników;
9) zapewnienie ciągłości działania w wykonywaniu zadań w tym zastępowalności pracowników;
10) koordynator zobowiązany jest do informowania Dyrektora o oczekiwaniach obsługiwanych jednostek;
11) przygotowanie niezbędnych dokumentów i informacji (w tym preliminarzy) stanowiących podstawę opracowania projektów planów finansowych, w zakresie umożliwiającym kierownikom jednostek obsługiwanych sporządzenie planów finansowych;
12) udział w czynnościach inwentaryzacyjnych Zespołu oraz jednostek obsługiwanych, poprzez:
a) uzgodnienie ewidencji księgowej z prowadzoną ewidencją ilościową,
b) przeprowadzenie inwentaryzacji drogą uzgodnienia sald oraz weryfikację zapisów księgowych z dokumentami,
c) wycenę arkuszy spisowych,
d) ustalenie i specyfikowanie różnic inwentaryzacyjnych,
e) ewidencję różnic inwentaryzacyjnych w księgach oraz rozliczenie ich zgodnie z decyzją Dyrektora (jako kierownika Zespołu oraz jako osoby odpowiedzialnej za rachunkowość jednostek obsługiwanych),
13) prowadzenie okresowej oceny pracowniczej;
14) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora oraz bezpośredniego przełożonego.




Informacje powiązane:

- JEDNOSTKI PODLEGŁE:
- osoby:



Wpis archiwalny - zobacz aktualny
Typ jednostki: Stanowisko
Autor informacji: Zarządzenie 1/2017 Dyrektora - Regulamin Organizacyjny ZOJO
Informację wprowadził: Beata Kubiak
Opublikowany dnia: 2017-01-02
Wprowadzony do BIP dnia: 2017-10-16